1 de març del 2010

Post agredolç: 1r aniversari del bloc + Eva Cassidy (When Autumn Leaves)

Com que sempre m'ha agradat començar per les coses bones, us he de comunicar que avui fa un any que vaig posar aquest bloc en marxa. BIEEEEEEEN!!!

Tot va començar com un joc, com una aventura, i ni de bon tros vaig pensar en arribar fins on he arribat. Si sou seguidors habituals del bloc (i si no ho sou feu-li una ullada ràpida), haureu vist que la majoria d'entrades publicades fan referència a cançons pop i rock més o menys alternatives (diari pop). Altres entrades parlen d'una de les meves grans passions quan tinc temps lliure com és la fotografia. També hi ha coses relacionades amb la informàtica i alguna que altra creació pròpia com els calendaris que vaig fer el passat mes de desembre. I a vegades també he deixat plasmades les meves vivències durant els viatges (m'encanta viatjar i sortir d'excursió) o fins i tot els meus pensaments i inquietuds més íntimes, encara que això últim ho he esborrat i no ho penso tornar a posar perquè després la gent em pregunta i es preocupa massa per mi, i això sí que no ho vull de cap de les maneres.

En el proper any, suposo que més o menys serà el mateix: molta música, molta fotografia, alguna cosa d'informàtica … i espero posar més creacions pròpies dels diferents projectes en els que estic ficat (ja ho sé, no puc parar mai quiet).

Però no tot podia ser tan bonic. El cas és que avui m'he assabentat d'una notícia tristíssima que fa uns dies li ha passat a una amiga i, encara que avui sigui un dia especial pel primer aniversari d'aquest bloc, no vull deixar passar l'oportunitat per donar-li ànims amb totes les meves forces. I com que això d'intentar aixecar la moral dels demés no és un dels meus forts, m'agradaria fer-ho d'una manera que penso que se'm dóna força més bé: dedicant-li una cançó.

Va per tu Cris, endavant i ànims, ja veuràs com entre tots ho superareu. Una forta abraçada i un petó molt i molt gran!

 

EVA CASSIDY - When Autumn Leaves (lyrics)

The falling leaves drift by my window
The falling leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
The sunburned hands I used to hold

Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall

...

Since you went away the days grow long ...

I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si vols pots deixar un comentari, preferentment des d'un punt de vista constructiu i mai faltant al respecte.






BLOCS QUE SEGUEIXO

DISSENY
ArchDaily
Esquireartdepartment
FPO: For Print Only
Mandolux
Tiendas de Barrio
x4duros.com

ESPORT
Bloc Xavier Gràcia
El blog de Armando B. D.
Loles Vives Blog
Perarnau Blog
Rubén Uría

FOTOGRAFIA
The Big Picture
Caborian
dZoom, Pasión por la Fotografía
El racó dels meus somnis
Eyewitness
Flickr Blog
Fotofriki
Fotografía Microsiervos
La mesa de luz
Lens
Obture blog
Photo Essay
Photography, Digital Camera & Lightroom Tips
Plog
Redoladas de Chen
Steve McCurry’s Blog
TIME.com Top Photoessays and Slideshows
Valor añadido
Xatakafoto

MÚSICA
180 Grados
Disco Grande
Francisco Nixon
Hoy Empieza Todo
Una canción al día
Usual Happiness

TECNOLOGIA
Applesfera
Bloc d’Apple en Català
CampusMac
Como Lo Hago
El blog de Cuadernos Mac
mossegalapoma.cat
Territori mac
Wardog y el Mundo
Xatakandroid

UNA MICA DE TOT
1000 Awesome Things
BLOJER
Des de Lleida...
DOSMILDEU
El Tamiz
Fauna Mongola de Madrid
Humor tonto para gente inteligente
infa.me
Reflexiones de Repronto